Holdskydning

Tilmelding til holdskydning skal ske til Skjern jagtforening, spørg evt. på banen eller et bestyrelsesmedlem. Tilmeldingen til sæsonnen slutter omkring ultimo marts hvert år.

Der er kun holdskydning til flugtskydningsbanen.

De tilmeldte skytter skal angive hvormange duer sman i gennemsnit skyder på i en serien af 40 duer, dette gælder dog ikke skytter som har skudt holdskydning i sidste sæson. Man skyder altid til 40 duer.

Vi skyder holdskydning om torsdagen fra april til juni.

Der skal være 4 skytter på et hold. Heraf skal der vælges en holdleder som er kontaktperson, hvis der skal flyttes skydetider i forhold til den tid der er bestemt i programmet.

Prisen forholdskydning er 600 kr., dog kan det bliver billigere hvis man ikke skal skyde 10 kampe, men evt. kun 8 kampe i en sæson.

Det er et krav at man er medlem af Skjern Jagtforening.

For yderligere information kontakt Johnny Larsen på 24458710 eller de personer der sidder i klubhuset.

Nærmere information om holdskydning kan findes på www.rahs.dk

Holdskydning